Shane Dawson most subcribed?

hellu! förlåt att jag har inte bloggat på några dagar men det innebär att jag har inte haft så mycket tid för det ''/.
Men i allafall vet ni vem Shane Dawson är?. Jo det är en känd kille på youtube som lägger in videoklippar på sig själv och massa annat. Han bor i Usa och är 21 år gammal. Varför han lägger in videon på youtube beror inte på att han vill vara känd utan göra tittarna glada och gilla hans videoklippar. Shane sa också att hans videoklippar finns för att göra folk som har haft en dålig dag kolla på den och bli glada för det han uppvisar för oss folk. Han är en väldig känd kille i youtube och över 240 miljoner tittare kollar på hans video. Över 200 miljoner tals människor prenumererar på hans youtube kanal.

Jag själv brukar kolla på hans videon och de är väldigt roliga och det gör mig faktisk glad att kolla på de.
Men hur som helst nej Shane Dawson är inte den som har mest prenumeranter utan NigaHiga, och det är en youtube kanal som består av komikerna Ryan Higa. 

Men nu är jag trött och ska sova godnatt and Peace ! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0